بونجی

عمومی

بونجی

عمومی

عیدتان مبارک

نظرات 5 + ارسال نظر
لاتحزن جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ق.ظ

الله هدایت مان کند و همه آرزوهایمان را برآورده کند
از نهرهای جنت الفردوس سیرابمان گرداند

عید الاضی بر همراهان لاتحزن مبارک باشد

محمد یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ

ان خداوندی که در دل نور ایمان افرید
در شب تاریک بنکر ماه تابان افرید
تیغ بر حلق اسماعیل بیغمبر نهاد
بعد از ان بر مومنان عید قربان افرید
عید قربان بر شما مبارک باد

شهبیک سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام برادر و استاد کرامی
با تشکر از شما استاد محترم که زحمت کشیدید و جواب سوال بنده را به بهترین نحو باسخ کفتید نمی دانید جقدر خوشحالم که همجین برادران و استادانی داریم که نکهبانان فرهنک و زبان این قوم غیور هستند شما به سان مجاهدانی هستید که کمنام و بدون جشم داشتی از قوم و ملت خود دفاع میکنند و دفاع شما از دفاع با هزاران لشکر مجهز به توب و تانک و هوابیما بزرکتر و با ارزش تر هست جون بزرکان کفته اند که هیج قومی با کشتن از بین نمی رود اما هر وقت زبان ان قوم نابود شود ان موقع ان قوم بکلی نابود می شود به این خاطر هست که کار شما بسیار با ارزش می باشد و ما قوم بلوج به خود میبالیم که همجون سربازان کم نامی داریم که از نابود شدن این قوم جلوکیری میکنند می خواستم یک مطلب هرجند بسیار کوجک و ساده را خدمت شما استاد محترم عرض کنم می دانید جرا من به زبان بلوجی و فرهنک و هویت خویش علاقه مندم بخاطر همین اسم بلوجی که بدرم برام انتخاب کرد جون اینجا و در این محیط که ما زندکی میکنیم همه بلوجی خودشان را متاسفانه قاییم میکنند اما بدرم دانسته یا ندانسته با یک نام بلوجی که برای من انتخاب کرد باعث شد که من در این اجتماع که خود را بلوج معرفی کردن ترس دارد (به علل کوناکون ) من دنبال اصل خود باشم این را برای استادم تعریف کردم که وقتی یک نام بلوجی همجین تاثیری می کزارد بس کار شما بسی بزرکتر و با ارزش تر از ان هست که بنده بتوانم در وصفش جیزی بنویسم بهمین جهت تنها خواهشی از برادران بلوجم دارم حداقل اسم فرزندانشان را از نامهای زیبای بلوجی انتخاب کننند اکر می خواهند زبان و فرهنکشان نابود نشود و نابودی زبان همان مرک خاموش یک ملت است بس بیاییم با دستان خود خود را نابود نکنیم

علی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ http://steene.blogfa.com

سلام. وب قشنگی داری.مایل بودم با شما تبادل لینک کنم.اگه موافقید منو با اسم اســــــتین لینک کنید.بعدشم بهم خبر بدید تا شمارو هم لینک کنم.

اسماعیل پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ق.ظ http://www.surak.blogsky.com

دوست عزیز اکه موافق هستى با هم تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد