بونجی

عمومی

بونجی

عمومی

دلم برای بونجی تنگ شده

دلم برای بونجی تنگ شده برای شعری که توش به دنیا امدم  

 دلم برای بونجی تنگ شده برای هوای شرجیش   

دلم برای افتاب گرم.اسمان صاف وابی و ستارهایش تنگ شده   

دلم برای ان نخل های سرسبز و بهاری بونجی تنگ شده   

و ان کوه های سر به فلق کشیده و ان دریایی پر اواز که صبح با صدای ان بیدار می شدم   

دلم برای ان رودخانه هایی که هر زمستان در کنار انها می نشستم و صدای شرشر اب را گوش می کردم  

 

برای مردمی که همیشه به همدیگر سر می زدند و از حال همدیگر جویا می شدند   

برای ان دوستانی که جان حود را برای هم میدادند که یکی از انها تو زندگی اذیت نشه   

و به ان دوستانی که از اول شب با همدیگر می نشستند و می خندیدند تا افتاب بونجی از سر کوه شم کلاتان  بیرون  می زد 

حتی دلم برای ان هوای غبار الود بونجی که توش تنفس می کردم تنگ شده   

دلم برای ان  روزهای که در کنار دوستان و رفقا و خانواده که مثل ابی که از رودخانه رد میشه می گذشت تنگ شده    

غریبی یعنی کسی که تمام چیزشا ازش گرفتند. تا کسی غریبه نشده معنی این جمله را نمی فهمه باید حس کنی تا بفهمی  

  

اونهای که تو بونجی هستند به من نخندند فقط کسی که در غربت زندگی میکنه حس یک غریبه دور از وطن را می فهمه    

          

 

                                          ارسال شده ( ابراهیم مرادشاهی) 

 

این هم عکسی از شم کلاتان   

 

نظرات 7 + ارسال نظر
احمد شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

سلامی گرم به شما عزیزان خصوصا به مردم شریف بونجی
امیدوارم که خوب و خوش و ایام به کام شما نازنینان باشه

امیدوارم سال جدید رو با هفت سینی از :

1) سلامت 2)سربلندی3)سرور4)سرسبزی5)صمیمیت6)سرخوشی7)سعادت


شروع کنی.....و

با آرزوی 12 ماه شادی ...52هفته خنده ...365روز سلامتی ...8760 ساعت عشق ...525600 دقیقه

موفقیت ...و 3153000 ثانیه دوستی برای تک تک شما

به امید اینکه هیچکسی توی غروب غربتی نباشه. به امید روشنائی همه دلهای دنیا این غروب غربت هم برای همیشه نیست. این هم تموم میشه
و ممنون از برادر ابراهیم مراد شاهی عزیز از مطلب قشنکشون

شریفی جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ http://lirdaf.blogfa.com

سلام
با مقاله"تو را خدا نرو"بروزم لطفا ضمن مطالعه نظرات زیبای خود را درج نمایید
باتشکر

عیسی زارعی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ http://zachi.blogdoon.com

خدارادردل مسکین غریبان جستجوکن
تاجدایی درکار نباشدقدروطن راانگونه که هست درک نمیکنی
درغربت قلبهابه خدانزدیکترند

انوررشیدی شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ق.ظ

سلام بر ملک خودم بونجی وبلاگ اتحاد کردر به روز شد منتظر نظرات سازنده شما هستم

حکیمی شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.hossenkaratan.blogfa.com

سلامی صا دقانه عرض می کنم محضر برادر عالیقدر و بزرگوارم


ما در دو جهان غیر خدا یار نداریم جز یاد خدا هیچ دگر کار نداریم

درویش و فقیریم و در این گوشه دنیا با نیک و بد خلق جهان کار نداریم

ما شاخه درختیم و پر از میوه توحید هر رهگذری سنگ زند عار نداریم

با موضوع پنج روز مهم بروزم . خوشحال می شم با نظرات استادانه ی خویش بنده

حقیر را مساعدت فرمائید .

اطلاع رسانی فوری دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.o.com

رضا حیدری به شهادت رسید.
رضا حیدری پس از استخدام در یگانهای ویژه مرزی،در تاریخ 26/1/90 در هنگ های مرزی کشور در درگیری با اشراران مرزی به شهادت رسید.در ضمن از 8 نفر اشرار مسلح 4 نفر تنها ایشان به قتل رساند...
"باید به همچین بسیجی افتخار کنیم"
"شاید ما هم لیاقت شهادت را داشته باشبم"

شهبیک شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

الهی بمیرم برات ابی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد