بونجی

عمومی

بونجی

عمومی

تسلیت

                                        « إنا لله وإنا إلیه راجعون »

 


درماتم عزیز از دست رفته ای که از رفتنش با خبر شدم و هنوز در بهت و ناباوریم . 

به بازماندگانش که برایم خیلی عزیزند از صمیم قلب احساس همدردی کرده و ضمن عرض تسلیت از خداوند برایشان صبر جزیل خواستارم . 

تو نیستی (عیسی)و خورشید غمکین تر از همیشه غروب خواهد کرد و من دل تنگ تر از فردا به تو فکر میکنم جقدر دوست داشتنی بودی وقتی چهره رنجور وچشمان مهربانت در نگاهم خیره میشد  

 

درگذشت برادر عزیزمان شادروان مرحوم عیسی مهین خواه راخدمت خانواده محترم و  تمام مردم محترم بونجی تسلیت عرض مینمایم و از خداوند متعال برای این عزیز الو درجات و برای باز ماندگان این عزیز صبر وشکیبائی مسئلت دارم.روحش شاد ویادش گرامی باد  انشاالله.  

  مارا درغم خود شریک بدانید .........  

از طرف مدیریت  وبلاگ بونجی

نظرات 14 + ارسال نظر
khalod69 پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.facebook.com/stohi1

در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم
((روحش شاد و یادش گرامی باد))

بهروجه کروک بالا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ق.ظ

من از طرف خودم همه برادران ودوستان عزیزم از طریق این رسانه به خانواده عیسى عبدالله علی تسلیت عرض میکنم

مجید جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

من هم تسلیت عرض میکنم

محمود جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام
مصیبت وارده خدمت خانواده این عزیز
تسلیت عرض نموده و برای ایشان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز درگذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستاریم

علی جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

وعده حق تعالی به راستی برای همگان بزودی محقق خواهد شد...
خداوند ایشان را رحمت کند..

رحیمی جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام

در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست ، خداوند قرین رحمتش فرماید .

رضا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

هوالحی الذی لا یموت

جز سکوت حرف دیگری نیست

خدا به خانواده و دوستان صبر بده

و من الله توفیق

مراد جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

هو
آنان که در این جهان دون پاک ترند
در دادن جان به دوست چالاک ترند
ای دوست بیا به فکر رفتن باشیم
کانان که نه این کنند در خاک ترند

عیسی زارعی سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.zachi.blogdoon.com

خداوندرحمتشان کند
مراهم درغم ازدست دادن ان بزرگوارشریک بدانید
انشاءالله غم اخرتان باشد

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ http://jaskonline.blogsky.com

سلام تبادل لینک؟
http://jaskonline.blogsky.com

mahmood پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:36 ب.ظ http://abadinim.blogfa.com

سلام دوست عزیزوب قشنگی داری ممنون میشم اگر ادرسی یا ایمیلی از عیسی زارعی ازاهالی زاچ برام ارسال کنی چون من یه زمانی معلم زاچ بودم سال1372

hackooor جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام
این وبلاگ هر روز اپ میشه

http://jaskfarda.blogfa.com

یک همشهری دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

ما هم به نوبه خود مصیبت وارده رابه خانواده محترم میهن خواه تسلئت میگیم./ الو غلط است و درستش علو میباشد

دبیری نژاد سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

با عرض سلام ازخبر درگذشت مرحوم عیسی از طریق وبلاگتان امروز مطلع شدم ( متاسفانه خیلی دیر ) با مرحوم در سالهای( حدودا ) 1349 - 1350 در مدرسه بونجی تحصیل می کردیم بعد از اون سالها تا کنون هیچ ارتباطی دیگر با هم نداشتیم ممنون می شم اگه قسمتی از زندگی و یا چگونگی و محل فوت ایشان را بطور مختصر برام توضیح دهید

سلام دوست کرامی مرحوم عیسی میهن خواه یکی از بستکان دوست دوران مدرسه شما بودند که بر اثر تصادف جاده میناب جاسک به رحمت خدا رفتند و ان عیسی مورد نظر شما هم هفت هشت سال بیش بر اثر تصادف ماشین شخصی خودشان با یک دستکاه اتوبوس باز هم جاده میناب جاسک به همراه همسر و یک فرزند و شش نفر دیکر از بستکانش بر اثر این تصادف به رحمت خدا رفتند البته این همسر سوم ایشان بود که با یک بسر خردسال همراه ایشون بودند این تصادف هولناک بین کونمردی و دوراهی سرزه به وقوع بیوسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد