بونجی

عمومی

بونجی

عمومی

تسلیت

« إنا لله وإنا إلیه راجعون »


    

بازگشت همه  به سوی خداست
 
همه از خداییم و به سوی خدا می رویم  

، 

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید 

 درگذشت علی مراد(شنبه زاده ) را به  خانواده محترم  ایشان  تسلیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم   

  

از طرف مدیریت  وبلاگ بونجی

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

« إنا لله وإنا إلیه راجعون »
من هم تسلیت عرض میکنم

رحیمی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام
من هم این مصیبت وارده را به تمام مردم بونجی و بازماندکان ان مرحوم تسلیت عرض میکنم

علی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

إنا لله وإنا إلیه راجعون

ضمن عرض تسلیت بخاطر درکذشت این بزرکمرد نیکوکار و با کذشت ایشان مردی نیکوکار و غمخوار همه بودند من در تمام منطقه کیاوان جنین مرد بزرکی را ندیده بودم همه زندکی این مرد کذشت و ایثار بود و برایش فرق نمیکرد که طرف مقابلش فامیل همسایه یا یک انسان غریبه باشد یکی از دوستان تعریف میکرد که روزی علی مراد نزد من امد و از من مقداری بول قرض کرفت و رفت و بعد از یک روز یکی از فامیلها به خانه من امد و با من تعریف کرد که من خرج غذا ی بجهای خود را نداشتم و رفتم بیش علی مراد و از ایشان این مقدار بول بلا عوض کرفته ام و خرج خانواده ام کرده ام ایشان میکفت من از ان فامیلمان برسیدم جقدر به شما داد ه اند بعد فامیلمان همان اندازه بول را کفت که من به علی مراد قرضی داده بودم ایشان میکفت من از همان روز بزرکمنشی علی مراد را فهمیدم وایشان خیلی کارهای اینجنینی انجام داده اند که اکر یک کتاب بنویسی باز هم کارهای خیر این مرد شریف بیشتر از یک کتاب می شوند
روحش شاد و راهش بر رهرو باد

محمود چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام
إنا لله وإنا إلیه راجعون

درکذشت اقای شنبه زاده را به تمامی مردم بونجی و کروک و شیراهن و به بازماندکان ایشان تسلیت عرض میکنم از خبر درکذشت ایشان بسیار ناراحت شدم جون یکی از بهترین افراد را از دست دادیم از نظر دوستمان علی خیلی متا ثر شدم و ایشان درست فرمودند برای علی مراد مرز خودی و بیکانه وجود نداشت دوست داشت همه انسانها را کمک کند و یکی از اتفاقاتی را که علی مراد کذشت و انساندوستیش را نشان داد می خواه اینجا بازکو کنم جند سال بیش یکی از شترهای ایشان را تو روز روشن یک تریلی زیر کرفته بود و طبق قانون جون روز بود راننده باید قیمت شتر را میداد ولی راننده تریلی از صحنه فرار کرده بود و یکی از همشهریها که شاهد این اتفاق بود شماره تریلی را یاداشت میکنند و به باسکاه سیار بونجی می دهند تا تریلی به باسکاه می رسد مامورین ایست بازرسی راننده را بازداشت میکنند و خبر به علی مراد می رست که شتر شما کشته شده و راننده بازداشت هست علی مراد سریع یک ماشین از روستای بونجی کرایه میکند و خودشش را سریع به باسکاه می رساند و راننده تعریف می کرد علی مراد زیاد عجله داشت من فکر می کردم عجله دارد تا زود بول شترش را از راننده بکیرد جون اتفاقهای مشابهی در منطقه قبلا رخ داده بود و همه بول شترشان را از عاملین این جور حادثه ها کرفته بودند راننده تعریف میکرد تا به باسکاه رسیدیم علی مراد به ریس باسکاه کفت راننده کجاست راننده با ترس و لرز بیش علی مراد حاضر میشود تا علی مراد راننده را مبیند به اغو شش می کیرد و به او می کوید الحمدالله که سالم هستی و از ماشینش می برسد می کوید اکر ماشینت خسارت دیده من حاضرم خسارت ماشین شما را بدهم همه حاضرین مات و مبهوت علی مراد را نکاه میکنند که این مرد جقدر با کذشت هست و همان لحظه به ریس باسکاه می کوید من باید جکار کنم تا این مرد ازاد شود ریس باسکاه می کوید شما رضایت بدهید این مرد ازاد هست ان مرحوم سریع رضایت می دهند و راننده غریبه را ازاد میکنند

yousef qaisari شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ http://http://bonji.blogsky.com/Comments.bs?PostID=82

« إنا لله وإنا إلیه راجعون »
من هم تسلیت عرض میکنم به خانواده مرحوم

محمد دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.y-jadgal.ir

به نام خدا
سلام علیکم : دوست عزیز و استاد گرامی وبسایت رسمی یعقوب جدگال نماینده مردم محترم و شریف چابهار،کنارک و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی و پایگاه اطلاع رسانی چابهار نیوز جهت بیان مشکلات عمومی مردم و خبرها فرهنگی ،اجتماعی ، اقتصادی ، ورزشی و وقعایهای روز جنوب استان سیستان وبلوچستان راندازی شد.اگر در لینگ وبلاگ خود قرار دهید ممنون می شوم
. وبسایت رسمی یعقوب جدگال: www.y-jadgal.ir
پایگاه اطلاع رسانی چابهار نیوز: www.ch-news.ir

شهروند جاسکی دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ http://bandarjask.mihanblog.com/

سلام به روزم

dnd528 جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.dnd528.civ.ir

6523030154گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.dnd528.civ.ir

مجید سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

http://www.dargahan-eslam.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد