بونجی

عمومی

بونجی

عمومی

بیش به سوی قهرمانی

(( بیش به سوی قهرمانی))

 

 

 

تیم بزرگ طوفان بونجی با دو بیروزی دیگر گام بلندی را به سوی قهرمانی برداشت این تیم مقابل تیم بحل  بانتیجه سه به صفر به بیروزی رسیدوتیم بر ادعای اروند را با نتیجه بنج به چهار شکست داد بازیکنان این تیم در بازی مقابل اروند در هفت دقیقه اول بازی دو گل به ثمر رساند ند تا جریان بازی کاملا به نفع بانجی برای به رگبار بستن تیم اروند مهیا شود اما با یک اشتباه از سوی داور ونشان دادن کارت قرمز به احمد فولادی کابیتان این تیم جریان بازی را دگرگون ساخت اما مگر طوفان ارام میگیرد باده نفر شدن انها تلاش دو چندانی نمودند وحتی گل سوم را نیز به ثمر رساندند
در بایان این بازی با نتیجه بنج به چهار به بایان رسید
جا دارد اینجا از زحمات مرد خستگی نابذیر عرصه ورزش وفرهنگ جناب اقای عبدالرحمن لشکری زاده سربرست وسرمربی این تیم تشکر وقدردانی نماییم

نظرات 49 + ارسال نظر
جاشک سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ http://jashkesabz.blogfa.com

سلام قهرمانی یک ارزش است و ارزشمندترین قهرمانی پهلوانی است که همانا اخلاق در ورزش و همینطور در جامعه ورزشی است..آرزوی همه ما قهرمانی ورزشکارانی است که اخلاق را در اولویت قهرمانی مدنظر ذاشته و قطعا تیم بونجی از این مهم مستثنی نیست ...موفق و پیروز باشند همه جوانان ما در تمامی عرصه های اجتماعی.فرهنگی و ورزشی...من بروزم با ...منتظر حضور دوستان

دهواری سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ http://dehvary.blogfa.com

گؤن بــّڈی دروت و سلام

هر بلوچے ذمّه انت که پہ وتی ماتی زبانے زندگ دارگا هر چینکه که واک و توان داریت جُهد و کوشست بکنت.
مئی دست بندی چہ شما ائیشن که اے آدرسا مہ وتی لینکستان پیش بداریت :

اولین دیکشنری مجازی بلوچی - فارسی --- www.diction-baloch.blogsky.com

باز باز منت وارن
سلطان سلاطین (الله)

بلبل گیاوان سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.rngarng.blogfa.com

اگر تا حالا تیزبین را نشناختی که چه ممارمولکیه بس بیا تا برات نشانت بدم

وحدانی چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.goranaz.blogsky.com/

سلام دوست عزیز و گرامی

کم پیدا شدی ؟

خوشحالم از این همه افتخارات بزرگ که در بونجی اتفاق افتاده
قرار بود ما رو واسه مراسمی دعوت کنی ؟
یادت نره

موفق و پیروز باشی
سر بزن به ما

رامی بازگری چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ http://rostaibazger.blogfa.com

سلام دوست عزیز
با اهداف وبلاگ روستای بازگــــــــــر بروزم
منتظر حضور گرم شما هستم.
موفق وسربلند باشید

جاشک پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ http://jashkesabz.blogfa.com

سلام ..دیزل آقا ..دیزل............

ندای قران شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

سوال:
--------------------------------------------------------------------------------
۱-ایا ماهواره به اخلاق وشئون اسلامی اسیب می رساند .چرا
--------------------------------------------------------------------------------

۲-ایاماهواره در زندگی فرزندانتان تاثیر ایجاد می کند چرا
--------------------------------------------------------------------------------

۳-ایا شما با ماهواره مخالفی با موافق .چرا

حسن یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ق.ظ http://www.bashagard88.blogfa.com

سلام دوست عزیز اگر مایلید با بشاگرد و روستای بشنو آشنائی داشته باشید به وبلاگ بنده سری بزنید با تبادل لینک موافقم از وبلاگ قشنگتون هم دیدن کردم عالی بود موفق باشید؟

بلوچ یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 ب.ظ

فرهنگ و زبان بلوچی در گیاوان



فرهنگ و زبان مهم ترین عامل حیات یا نابودی ملتها می باشند.. اشغالگران برای این که بتوانند برای همیشه ملتی را در اشغال خود نگه دارند باید هویت فرهنگی و زبان ان ملت را نابود کنند . هویت و فرهنگ هر ملتی را درتاریخ آن ملت باید جستجو کرد. چرا ما ملت بلوچ و بخصوص بلوچ گیاوانی خودمان باعث نابودی زبان و فرهنگ اصیل بلوچی می شویم و فرهنگ و زبان دیگران را باعث تمدن می دانیم؟ اگر کمی در مورد تاریخمان تحقیق کنیم ، هویت و فرهنگ اصیل بلوچی خود را بیدا خواهیم کرد و دیگر اداب و رسوم دیگران را باعث تجدد، تمدن و یا به قول بعضی از جوانان امروزی بالا رفتن کلاس خود نمیدانیم و به نظر بنده این یک نوع خود باختگی است که جوانان ما از هویت و فرهنگ خود بی خبر باشند، در خودباختگی هیچ سودی برای ملت بلوچ به جز نابودی وجود ندارد .

مردم ما در بلوچستان وبخصوص در منطقه گیاوان مراسم عروسیها ، بوشیدن لباسها و به کار بردن زبان دیگران را نشانه تمدن می دانند .و بعضیها با را از این هم فراتر می گذارند و تا جایی بیش می روند که مانع صحبت کردن فرزندانشان به زبان مادری(بلوچی)وبوشش لباس بلوچی می شوند. مراسم عروسی و جشنهایی در گیاوان برگزاری می شود که جایی در فرهنگ و سنتهای ملت بلوچ و مردم گیاوان نداشته و ندارند . در عروسیها داماد را جماز بر شتر می کنند اما در بوشش لباس داماد توجه نمی شود !! بلاگرهای گیاوانی که تنها سفیران اطلاع رسانی گیاوان هستند، این تصاویر را به عنوان یک فرهنگ و اداب مراسم عروسی بلوچی به دیگران معرفی می کنند!! ایا کسانی که این تصاویر و یا صحنه ها را می بینند بر ما نمی خندند؟

یک روز یکی از برادران بلوچ با دیدن عکسهای عروسی یکی از دوستان بلوچ گیاوانی از من برسید: که این یک جهانگرد اروبایی است که جماز بر شتر است !!؟من در جوابش گفتم این داماد است و در منطقه ما از قدیم این یک رسم است که داماد را سواربر شتر می کنند و به خانه عروس می برند.دوست بلوچ خندید! و گفت مگر شما گیاوانیها بلوچ نیستید؟ اگر این از سنتهای مراسم عروسی بلوچ گیاوانی است بس چرا داماد لباس بلوچی نبوشیده ، ایا بهتر نبود با این یال و کوبال با ماشین می رفت؟

من،بلوچ گیاوانی که یک بار قبلا در مورد زبان بلوچی مردم گیاوان توسط همین دوست بلوچمان سوال بیچ شده بودم ولی در ان مورد جوابهایی داشتم و ایشان را قانع کردم ولی در مورد لباس کم اوردم و متوجه شدم که برادر بلوچمان راست می گوید اگر این یک رسم و اداب بلوچ گیاوانی است بس این لباس دیگران چیست که بر تن داماد می باشد .جالبتر اینکه دوستان، افرادی را هم دعوت می کنند که فیلم مستند از مراسم تهیه کنند و این اداب و رسوم مراسم عروسی ما را به دیگران معرفی کنند . دوستان محترم ما با لباس و زبان می توانیم بگویم بلوچ و گیاوانی هستیم که متاسفانه ما مردم بلوچ گیاوانی ،این دو عامل مهم را جدی نمیگیریم البته برای یاد گیری زبان صحیح و کامل بلوچی ما در گیاوان مشکلات فراوانی داریم چون ما در کشوری زندگی می کنیم که به ما اجازه تدریس زبان بلوچی را به فرزندانمان نمی دهند ولی برای بوشیدن لباس بلوچی که نیازی به گرفتن مجوز از مسولین نیست. اگر افراد بی سواد و عامی ما به فکر این چیزها نیستند چرا فرهنگیان ،وبلاگ نویسان و روشنفکران ما این امر مهم را نادیده می گیرند؟ علت این بیگانه بودن مردم ما با فرهنگ وزبان بلوچی چیست؟؟ چرا ما خودمان باعث نابودی هویت ،زبان و فرهنگ اصیل بلوچی گیاوانی هستیم .؟؟

یادم است چهار سال بیش عروسی یکی از فرهنگیان گیاوان بود، ما را هم دعوت کرده بودند ، جشن عروسی اسلامی بود و طبق معمول جناب مولانا بردل هم سخنران جلسه بودند، فصل هم تابستان با سی الی چهل درجه سانتیگراد بالای صفر،شرجی هم در بلاترین سطح ممکن، داماد فرهنگی ما هم با کوت و کراوات وارد جلسه سخنرانی شدند و کنار دیوارکه برای مراسم تزئین شده بود جای گرفت بعد از گذشت ده دقیقه داماد ما غرق در عرق شد و هنوز مراسم تمام نشده بود که داماد با فرهنگ و متمدن ما نزدیک بود از گرما تلف شود. ایا اگر این دوست فرهنگی ما لباس بلوچی که نشانه فرهنگ، اصالت و مناسب اب و هوا منطقه ما بود می بوشید فرهنگش یا بقول جوانان متمدن امروزی کلاسش بایین می امد!؟

لباس بلوچی که برای ان دما هوای بالای چهل درجه گیاوان مناسب ترن بوشش است چرا جوان ما از این لباس دوری می کند!!؟ ایا ان لباس دیگران چنان با ارزش است که ما خودمان را به خاطر ان به کشتن دهیم و مورد تمسخر دیگران باشیم!!؟ ایا این نشانه تمدن و تفاخر است یا حماقت ، جاهلیت و خودباختگی ؟؟ به نظر بنده حماقت ، خودباختگی است وبالا تر از ان باعث تاسف است که جوان ما، ان هم جوان فرهنگی ما که باید الگویی برای دیگران باشد به خاطر یک کراوات که ازتزئینات اسب بوده که به انسان رسیده است، خود را مانند حیوان تلف کند .مگر گذشتگان ما نمی توانستند بارچه های کلفت بشمی ببافند و با انها لباس درست کنند و ببوشند!؟ اری می توانستند ولی انها انسانهای عاقل و با فرهنگی غنی بودند و طبق فرهنگ ،اداب بلوچی ، شرایط اب و هوا ومحیطی که در ان زندگی می کردند لباس می بوشیدند .اما ما که فرزندان انها هستیم ، خود را بلوچ و گیاوانی می دانیم ، خود را روشن فکر و با سواد تر از گذشتگان می بنداریم ولی افسوس هنوز نمی دانیم فرهنگ ما ،اداب و رسوم عروسی ما ،زبان ما و لباس ما باید چگونه باشد و جوان با فرهنگ و به قول خودشان با کلاس ما لباس قطب شمال را در گیاوان با شرجی بالا و ان هم در مراسم عروسی خود می بوشد ومثل حیوانی ندانسته خود را تلف می کند .اگر ما لباس و زبان خود را از دست بدهیم دیگر فرقی نمی کند که ما را بلوچ و یا ملتی دیگر خطاب کنند.در ضمن دوستان شاید چنین برداشت کنند که بنده با بوشیدن لباس دیگر اقوام و ملتها مخالفم ،ما مخالف بوشیدن لباسهای دیگران نیستیم به شرطی که لباس مطابق با شئوئات اسلامی ،فرهنگ بلوچی و مناسب با شرایط اب و هوایی منطقه ما باشد. و ان را هم نباید جزئی از فرهنگ بوشیدن لباس ملت بلوچ بدانیم. ملت بلوچ خود دارای فرهنگ غنی و اصالتی ممتاز است که هر بلوچ به ان باید افتخار کند.

دوستان عزیز این معضلی است که ما در کل بلوچستان وبخصوص در گیاوان با ان مواجه هستیم در خارج از گیاوان و بلوچستان و در کشورهای عربی وضع به مراتب وخیم تر است و نمی شود حتی در موردش هم صحبت کرد. بس تا دیر نشده به خود بیاییم و خودمان باعث نابودی هویت ملت خود نشویم.اگر ما امروزهویت و فرهنگ اصیل بلوچی را باس بداریم و از این خود باختگی رهائی بیدا کنیم فردا فرزندان ما به ما افتخار خواهند کرد.همانطور که ما به گذشتگان خود افتخار می کنیم .

به امید گیاوانی اباد ، ازاد و با فرهنگ اصیل بلوچی ......بلوچ

جاشک دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام ...........کجایی نیستی؟من بروزم و منتظر حضور همیشه سبز شما!

بلبل گیاوان سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.rngarng.blogfa.com

ایاتا حالا تومن زره را با حجاب دیدی بخاطر فرار از دست وبلاگ نویسان گیاوان دست به دامان حجاب شده بس بیا تا ببینیش دیر نکنی سر زنگلی منتظرم ادرس میخای گیاوان درنگ روبار زیر سایه گهیر

جاشک چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام ..من بروزم و منتظر حضور سبز شما..........

ندای قران پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

- ایاعلت فاسد شدن بیشتر فرزندان کوتاهی و اهمال پدران است.چرا؟
--------------------------------------------------------------------------------
۲-ایاشما از ان دسته از خانواده های هستی که در هواسرد فرزندانتان را برای نماز صبح بلند نمی کنی .چرا ؟
--------------------------------------------------------------------------------
۳-ایا کردار ورفتار پدر ومادر بر فرزندان انها تاثیر می گذارد .چرا؟
--------------------------------------------------------------------------------
۴-برای آنکه فرزندان صالح داشته باشیم چه باید بکنیم .

جاشک دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ http://jashkesabz.blogfa.com

سلام .......من بروزم..............با بومی و غیربومی....

ندای قران دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

ای پدر بزرگوار

چرا تلاش نمی کنی که برای این دختر که امانتی در دست توست و مخلص و وفادار است و به امور منزل تو می پردازد مانند برادرش منزلی را فراهم سازی و همانطوری که برای برادرش عروس مناسبی را جست و جو می کنی جوان صالح و مؤمنی را برای ازدواج با او انتخاب کنی.

ان بسرت هست واین دخترت

بلبل گیاوان پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.rngarng.blogfa.com

خبرداغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

یار جون جونی راجو داره مات میشه بدو بیا رنگا رنگه از گیاوان

جماعت تبلیغی جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

گفته مى شود جوانان قلب تپنده یک مملکت اند . آیا این مقوله ادعاى تحقیقى است یا شعار تهییجى ویاهردو؟

محسن زره زاده شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ http://www.sirik.net

بسمه تعالی
مدیریت محترم وبلاگ
احتراما سلام العلیکم
بررسی تاریخی گویای این واقعیت است که تاریخ منطقه بصورتی مبهم در سینه ها حبس و اگر امکان بروز یافته است در کشاکش تاریخ به فراموشی سپرده شده است.
اکنون زمینه لازم برای شناسائی و شناساندن سیریک بیش از هر زمان دیگری وجود دارد .هر کدام از دانشمندان ،دانشجویان و فرهنگیان و مردم فرهنگ دوست منطقه گنجینه ای ارزشمند هستند که می توانند بخشی از کار سیریک شناسی را پیگیری و عملی سازند
ما حصل این تلاش ها کتابی خواهد بود که مردم سیریک ضمن خود شناسی ،سیریک را به استان و مردم کشورمان معرفی خواهند نمود
متن فوق گزیده ایست از فراخوان سیریک شناسی که به قلم مهندس آباد به رشته تحریر در آمده است
لذا از شما وبلاگ نویس اندیشمند تقاضا می شود تا در راستای اطلاع رسانی مناسب در دنیای مجازی متن وی‍ژه فراخوان سیریک شناسی را که به همراه تصویر وی‍ژه آن که در روز شنبه مورخ 1389/3/1 راس ساعت 14 در خروجی خبرگزاری سیریک قرار خواهد گرفت را به طور همزمان در وبلاگ وزین تان قرار دهید تا مقدمات امر جهت تهیه کتابی در خور شان نام بیابان فراهم گردد.
پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزاریم
محسن زره زاده
تلفن تماس
09179660064

بلبل گیاوان شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.rngarng.blogfa.com

قابل توچه همشهریان عزیز وبلاگ رنگارنگ گیاوان در مان جن زدگی میکند کسانی که به این بیماری دچار هستند به این ادرس مراجعه کنند

طاهروٍیی درنگ روبار زیر سایه کهیر از اوردن مدیران وطرفداران وبلاگ تومن زره خوداری بکنید

بلبل گیاوان شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.rngarng.blogfa.com

اطلاعیه اطلاعیه اطلاعیه

یک مجرم به اسم سهیل تومن انجلس فرزند بیشک بخاطر ترور راج فراری می باشد از تمامی وبلاگ نویسان درخواست میشود برای دستگیری این مجرم وتحویل دادن به دادگاه لاحه یا همان خلیج فارس با اطلاعات اف بی تی طاهروىی همکاری کنید .

باکمال تشکر ریس پلیس جنایی طاهروى کاراگاه عباس سرک

جماعت تبلیغی یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

وقتی جوان مسلمان بداند که در هر حالت خداوند با اوست, او را می بیند ومراقبتش می نماید, گفتگو های محرمانه واسرار او را می داند وبه خیانت چشمها وراز های نهفته در سینه ها علم وآگاهی دارد, بدون شک از بسیاری محرمات خود را باز می دارد,

جاشک دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ق.ظ http://jashkesabz.blogfa.com

سلام ........من بروزم با مطلبی جدید...منتظرت میمانم با نظرات خوب و رهگشایت...

جماعت تبلیغی چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

بر علیه خود و فرزندان و اموال خود دعا نکنید که مبادا دعایتان در ساعتی باشد که خداوند در آن ساعت هر دعائی را قبول می‌نماید.

جاشک چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ب.ظ http://jashkesabz.blogfa.com

دورود بر شما دوست گرامی


به تازگی اعراب یک نظرسنجی برای تغییر نام خلیج فارس با نام مجعول خلیج عربی و پیشنهاد آن به گوگل راه‌اندازی کرده‌اند.
به لینک زیر بروید و در این رای‌گیری شرکت کنید و به خلیج فارس رای دهید:
www.persianorarabiangulf.com/index.php

با توجه به اینکه جمعیت اعراب بیشتر است همت همه ما برای مقابله با این تهاجم ضروریتر از گذشته است.

تا اکنون از مجموع 164038 نفر , 76درصد با افتخار به خلیج پارس رای داده اند

این پیام را حداقل برای پانزده نفر ارسال کنید.


پاینده و پیروز باشید
راستی من بروزم با........[گل]

آموزشگاه نوین سیریک یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ http://novinsirik.blogfa.com

دوره های تابستان آموزشگاه کامپیوتر نوین سیریک
http://novinsirik.blogfa.com/post-19.aspx

جاشک یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ب.ظ http://jashkesabz.blogfa.com

سلام ...من بروزم با...................

جماعت تبلیغی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

به هوش باش!

۱. خواهرم! بر حذر باش که گرگ هایی در لباس انسان در کنار تلفن ها کمین کرده اند!

جماعت تبلیغی جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

مادران و خواهران بسیار دوست دارند از وضعیت خود در بهشت با خبر شوند و اینکه چه چیز در انتظار آنهاست به همین دلیل علاقمند شدم نکته هایی در این موضوع از کتاب و سنت و اقوال بزرگان جمع آوری کنم و با یاری ازالله آن را بیان می نمایم :

جماعت تبلیغی دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

زیبایی حقیقی زن عبارت است از ایمان، پایبندی او به دین پروردگار و شرم از اینکه خداوند ـ عزوجل ـ او را در حالت معصیت در هر زمان و مکان ببیند.

جماعت تبلیغی پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

عوامل مؤثری که بر امیال و جهت های فرهنگی کودک تاثیر می گذارند : چه هستند ؟

[ بدون نام ] جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ http://gmkonarak.blogfa

باسلام ارزوی موفیقت برای همه شما عزیزان

ندای قران شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

1- چگونه همسر خودرا انتخاب کنیم ؟



2-ایا مشخصات خوب یک همسر در مال و زیبای اوست .چرا ؟



3- مشخصات خوبی که یک همسر باید دادشته باشد چه چیزهای هستند ؟

خشکیزو یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ http://khoshkizo.blogfa.com

سلام
بنده شما را لینک کردم
بنده رو هم با این اسم لینک کن
خشکیزو
khoshkizo.blogfa.com

جاسکی چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.groupsyahoo.gigfa.com/Yahoo/index.htm


به علت فیلترینگ ومشکلات که دوستان با ادرس گروپ قبلی داشتند گروپ جدیدی ایجاد کردم دوستان می توانند با کلیک روی لینک و لوگین کردن در گروپ جاسک عضو بشن

مزایای عضویت
1- پیدا کردن همدیگه در زمون کمتر
2- فرار از فیلترینگ و تبادل فیلتر شکن
3- vpnمجانی
4- آموزش

و غیره وغیره ............................عضو شوید
http://www.groupsyahoo.gigfa.com/Yahoo/index.htm

وبگرد چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.bloglist.blogfa.com

در نظر سنجی وبلاگ نویسان برتر هرمزگانی شرکت کنید

جاسکی چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ http://yahoogroup.megapars.ir/Yahoo/index.htm

http://yahoogroup.megapars.ir/Yahoo/index.htm

جماعت تبلیغی جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

خانواده، خشت اول جامعه است که اگر اصلاح شود، تمام جامعه اصلاح می‌شود، و اگر فاسد شود، تمام جامعه فاسد می‌شود،

جاشک(وب نوشته های حسین آتش زبان) شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ق.ظ http:// jashkesabz.blogfa.com

سلام بر بونجی قهرمان..مئت مدیدی است که از شما خبری نیست هرچند امیدوارم در هرکجای این دنیای خاکی و فانی سالم و سرحال باشید ولی دیدن نظر دوستان برای من حقیر ارزشمند است ..موفق باشید..من مثل همیشه بروزم............

جماعت تبلیغی شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ق.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

فضیلت تکبیرة الاحرام آغازین نماز جماعت
از جمله امور مستحب و سنت؛ حاضر شدن در نماز جماعت هنگام تکبیرة الاحرام امام است، و در مورد فضیلت دریافتن امام در آن وقت آثار و نصوصی وارد شده است از جمله روایتی که امام ترمذی از انس بن مالک رضی الله عنه آورده که گفت: رسول خدا صلی الله علیه وسلم فرمود: «مَنْ صَلَّى لِلَّهِ أَرْبَعِینَ یَوْمًا فِی جَمَاعَةٍ یُدْرِکُ التَّکْبِیرَةَ الْأُولَى ، کُتِبَتْ لَهُ بَرَاءَتَانِ : بَرَاءَةٌ مِنْ النَّارِ ، وَبَرَاءَةٌ مِنْ النِّفَاقِ» ترمذی (241)
یعنی: «هرکس چهل روز نمازش را در جماعت با تکبیره الإحرام بخواند، برایش دو برائت نوشته می‌شود: نجات از آتش جهنم و برائت از نفاق».




جاشک چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ق.ظ

سلام..استخدام مدیر در جاشک...........همراه خوب من شو!

خشکیزو پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ http://khoshkizo.blogfa.com

سلام دوست عزیز بنده شما رو لینک کردم لطفا منو با این اسم لینک کن

خشکیزو
www.khoshkizo.blogfa.com

جاشک یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://jashkesabz.ir

سلام...موفق باشید...

جماعت تبلیغی گیاوان دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.tahrui1.blogsky.com

سلام دوستان

با عرض سلام خدمت شما دوستان که با انتقادات وبیشنهادات خوب خودتان تو این یک سال ما را یاری دادید تا یک وبلاگ برباری دادشته باشیم ممنونم از همه تان . با عرض بوزش بابت فیلتر شدن وبلاگم میخواستم عرض کنم که لطف کنید ادرس لینگ وبلاگم را تصلیح بکنید . چون ادرس وبلاگ در ایران بخاطر فیلتر شدنش تعغیر کرده

جاشک چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ http://jashkesabz.ir

سلام بر بونجی کم پیدا و کم نظر..مشکل انشالله گرفتاری دنیوی بجز سلامتی است یعنی سالم و سلامتی در آن مشکلی نباشد سایر مشکلات قابل ترفیع....من بروزمبا........

هکر اعظم پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ق.ظ

مدیر وبلاک جاسک سینما و

کسی که در وبلاک های جاسک سر میزنه و با این اسم های کاربری نظر میده.
(جاسک. مواظب خودت باش ژیگول. گراکوک و...)

چون من کامپیوترش را تحت نظر دارم از دور . این نظرات از کامپیوتر جواد لاشاری بیرون اومده100% شک نکنید مدارک لازم رادارم به زودی لوشون میدم ببینید حالا این یاره هنوز نمیفهمه دست بالا دست هست دارمت

میدونی که با مدارکی که ازت دارم میتونم از نون خوردن بندازمت یگ گزازش با مقدارکمی از اطلاعات. را که تحویل اداره اطلاعات بدم بعد میفهمی دنیا دست کیه آقای جواد لاشاری

در ضمن با این ای پی که افتاده کار نکن که هیچی گیرت نمیاد ok

جماعت تبلیغی گیاوان چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.tahrui1.blogsky.com

چگونه رمضان را غنیمت بشماریم؟

برادر و خواهر مسلمان
رمضانی دیگر از راه می رسد، ماهی که به خاطر خصوصیات و ویژگیهای خاص خود بر همه ماههای سال برتری دارد:
- ماه روزه است که رمز بندگی و اخلاص است.
- ماه تقوی است که راه سعادت و خوشبختی است.
- ماه صبر و شکیبایی در عبادت و ترک گناه است که شیرینی و لذت ایمان را به بار می آورد.
- ماه توبه و استغفار است که رحمت بی کران الهی را بر بندگانش باز و موجبات غفران و بخشش را فراهم می سازد.

بیایید ما و شما هم از جمله آن رستگارانی باشیم که رمضان را با اخلاص روزه گرفته و به عفو و گذشت الهی در این ماه خیر و برکت نائل گشته اندو خود را از عذاب آخرت نجات داده و مستحق پاداش بیکران الهی قرار داده اند. امید است با توفیق حق تعالی چنین باشد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته


جماعت تبلیغی گیاوان پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.tahrui1.blogsky.com

جهنم‌ در روز قیامت‌ حاضر آورده‌ می‌شود درحالی‌ که‌ دارای‌ هفتاد هزار مهار است‌ و با هر مهاری‌ هفتاد هزار فرشته‌ است‌ که‌ آن‌ را می‌کشند». «آن ‌روز است‌ که‌ انسان‌ پند گیرد» و از کفر و معاصی‌ای‌ که‌ در دنیا انجام‌ داده بود، پشیمان‌ شود «ولی‌ کجا او را جای‌ پندگرفتن‌ باشد؟» یعنی: پند گرفتن‌ فقط در صورتی‌ برای‌ او سودمند بود که‌ قبل‌ از دررسیدن‌ مرگ‌ حق‌ را به‌یاد می‌آورد لذا توبه‌ و ندامت‌ در آخرت‌ هیچ‌ سودی‌ برایش‌ در بر ندارد. «می‌گوید: کاش‌ برای‌ این‌ زندگی‌ خویش‌ چیزی‌ پیش‌ فرستاده‌ بودم» در دنیا تا اکنون‌ این‌ قدر بیچاره‌ نمی‌ بودم‌.



هم اکنون که در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم (و بزودى سپرى خواهد شد)، دروازه هاى همین دوزخ بسته میشوند و دروازه هاى بهشت گشوده میشوند تا رحمتى باشد براى بندگان که خداوند متعال را به نحو احسن عبادت کنند، پس اوقات فراغت را ارزش بشمار و براى زندگانی اخرویت توشه اى پیشه کن

[ بدون نام ] دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://gmkonarak.blogfa

باسلام برای شما و دوستان شما ارزوی موفقیت در تنان امور دارم

[ بدون نام ] دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام من یکی از خوانندگان وبلاگ شما هستم لطف کنییدشماره موبایل اقای شهمرادپیشکی رابرایم درجواب کامنتم بگذارید

۰۷۶۶۳۶۱۰۵۲۴

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد