بونجی

عمومی

بونجی

عمومی

سخنی با کاربران عزیز

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

سلام 

 

بنام خداوند جان خرد                گزین برتر اندیشه بر نگذرد 

 

 

 این اولین کار من در وبلاگ نویسی و خاطره نویسی است. هدف من در اینجا فقط ثبت خاطره ها نیست. 

 

 بلکه هدف من بیان تاریخ. اخبار و مشکلات گیاوان. جاسک و بخصوص زادگاه خودم روستای بونجی که همیشه بایاد و خاطرهایش زنده ام و برای رسیدن به این هدف نیاز به همکاری و مشاوره شما سروران گرامی دارم. 

   

امید است در این زمینه دوستان عزیز با من همکاری لازم را داشته باشند. با ارسال اخبار. مطالب و عکس بنده را در این امر مهم یاری نمایند

نظرات 13 + ارسال نظر
لشکری زهی سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ب.ظ

با سلام واحترام.
باید عرض کنم بونجی همیشه در منطقه وبین حکام نقش کلیدی را بازی کرده ودارای مردانی بسیار بزرگ بوده که همیشه مورد تعریف وتمجید بزرگانی همچون رییس برکت عبدالنبی ورییس دوست محمد کرمدادقرار گرفته اند.ودر بونجی میتوان به شیر مردانی همچون.شهمراد لشکری فرمانده جنگ های برکت عبدالنبی.حاجی عبالرحیم لشکری تیرانداز معروف گیاوان زمین. محمد حاجی جهانگیر.عبدالرحمان لشکری.ونسل بعدی آن محمد عبدالرحمان لشکری بزرگترین شریک تجاری رییس دوست محمد ورییس علی جلال که مورد احترام همه بزرگان بود.مراد عبدالرحمان لشکری تیر انداز بسیار قوی وکدخدای دوست داشتنی بونجی اشاره کرد. این بزرگان همواره ازدرگیری میان دو قوم بزرگ طا هرزهی ومیر جلوگیری میکردند
وهمیشه بخاطر رشادتهای بسیار بزرگ در جنگهای مختلف برتری محسوسی نسبت به دیگر بزرگواران در نزد حکام دارا بودند

سلام عرض ادب خدمت دوست گرامی لشکری زهی عزیز
از حضور جناب عالی در بلاگ خودتان بسیار خرسندم بله دوست عزیز مردان نامی بونجی سهم بسزائی در تاریخ گیاوان و منطقه داشته اند و رشادتها و خدمات ارزنده مردانی همچون شهمراد لشکری و .... بر هیچ کسی بوشیده نیست ما وارثان ان بزرگ مردان هستیم و زنده نگه داشتن نام ان بزرگ مردان وطیفه همه ماست
از فامیلی شما حدس می زنم که یکی از فرزندان ان برزگان باشید
وامیدوارم شما دوست عزیز با این قلم زیبا و روانتان با بنده همکاری کنید تا بتوانیم با کمک هم گیاوان و بونجی را به مردم منظقه و جهان معرفی کنیم چون بنده بیست دو سال است که در غربت زندگی می کنم و دسترسی به اطلاعات زیادی ندارم
باز هم منتطر حضورتان هستم

موفق باشید

مدیریت جاسک نیوز پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ب.ظ http://jasknews.blogfa.com/

ضمن تبریک به شما امیدوارم موفق و موید باشید. ما هم شما را لینک کردیم

با سلام و سباس فراوان از حضور شما استاد بزرگوار
ممنون از شما. بازهم منتظر حضورتان هستیم برایتان بهترینها را ارزو می کنم

محمداراسته پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:33 ب.ظ http://m-arasteh.blogfa.com/

سلام به شما وسلام به مردم صمیمی ودوست داشتنی بنجی بنده خاطره های کاریم همه دربنجی بوده واگرجوانان بنجی بنده رانشناسندباری پیرمردهای نجیب بنجی بنده وپدرم رایاددارند ازلطف شمامتشکرم انشالله شمانیزدردنیای مجازی بتوانیدروستای بنجی رابه ایران وجهان معرفی کنید
بنجی روستائی تاریخی وگمبرک وپاسگاه قدیمی ومردان نامی وبزرگ

سلام بر شما استاد محترم
با تشکر از حضور و نظر زیبای شما در بلاگ بونجی
استاد شما برای مردم گیاوان.منطقه و بخصوص بونجی نامی شناخته شده هستید .

عیس بیرداد طاهرزئی جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ

با سلام خدمت مدیر .سرور وکاربر بلاگ بونجی
من شروع کار بلاگ شما را به شما و مردم محترم بونجی و گیاوان و منطقه تبریک عرض می کنم همان طوری که شما برادر گرامیمان در اولی کامنت خود هدف و استراتزیک خود را از بلاگ بونجی نوشته بودید که هدف اصلی این بلاگ بیان تاریخ بونجی است و نوشتن راجع به مردم بونجی و اجتماع و شهر بونجی است . جای بسیار قدردانی دارد جوانانی مثل همین برادر محترم و گرامیمان در بلاگ که من شخصا با او اشنای دارم و انسانی است با اندیشه های بسیار مترقی .مبتکر و انساتی چنین مسولیت های را بر عهده می گیرد و برای بیان تاریخ گیاوان و شرایط اجتماعی.اقتصادی و سیاسی مردم خود در بونجی مخلصانه کوشش می کند .
من امیدوارم که همه جوانان.روشنفکران با استعداد گیاوانی و منطقه چنین قدمهای ارزشمندی مانند این برادر گرامیمان در بلاگ بونجی بردارند .
بونجی جزه ای از گیاوان است و گیاوان جزه ای از بونجی است ما باید همه با هم و دست به دست هم گیاوان و منطقه خود را بسازیم . این وظیفه همه مردم گیاوان است مخصوصا جوانان و روشنفکران گیاوان است . ما باید گیاوان را طوری بساریم که همه مردم گیاوان از دموکراسی و حقوق انسان بر خوردار شوند و در تعیین سرنوشت خود صحیم باشند و سرنوشت خود را تعیین کنند .
من خود در بونجی بوده ام و این شهر را از نردیک دیده ام بونجی تاریخی قدیمی دارد و دارای مو قعیت جغرافیای بسیار خوبی هست در کنار بحر عمان قرار دارد و به کشورهای خلیج العربی و شهرهای ساحلی کشور بادشاهی عمان نزدیک است مردم بونجی افراد با هوشی هستند در داخل بونجی به دلیل محدود بودن امکانات باز هم جوانان بونجی در امور مختلف اقتصادی و اجتماعی بیشرفتهای چشم گیری داشته اند ولی در خارج از بونجی بسیاری از جوانان بونجی به دلیل امکاناتی که برای شهروندان در ان کشورها وجود دارد بست ها و مقامهای خوبی گرقته اند .
اما در خاتمه مطلب در کارتان موفق باشید با ارزوی موفقیت و سربلندی برای این برادر گرامی که از بلاک بونجی.مردم بونجی.مردم گیاوان و منطقه.
نوشته ام را با این شعر به بایان می رسانم
گیاوان منی گیاوان تئی زر بباطن خاک تئی
سلامت باشید و خسته نباشید .
عیس بیرداد طاهرزئی ۱/۱۰/ ۲۰۰۹

سلام برسرور و استاد ارجمندم عیسی بیرداد
ازینکه ما را لایق دانسته و در بلاگ بونجی حضور بیدا کرده ایدجای بسی خوشحالیست برای بنده ومردم بونجی .ما مردم بونجی .گیاوان ومنطقه ارادت خاصی به شما و به تمام افراد ایل خوشنام طاهرزئی داشته ایم وداریم.و حضور شما در بلاگ بونجی باعث دلگرمی وبیشرفت کار ما خواهد شد.
منتظر حضور ونظرات بر محتوای شما استاد ارجمند هستم
موفق وبیروز باشید.

رامی بازگری جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://rostaibazger.blogfa.com

سلا م برادر گرامی وهمولایتی عزیزم
از ورود شما به دنیای مجازی بی نهایت خوشحالم وافتخار میکنم وبلاک خوب وقشنگی دارید واز خداوند خواهانم که در مسیری که پیش رو دارید موفق وسرفراز باشید بنده در دوران بچگی ام مدتی در این ملک با صفای بانجی سپری کرده ام وبانجی را شهر خودم میدانم وبه سربلندی این شهر افتخار میکنم واز راه دور به تمامی مردمان پرمهر ومحبت بانجی سلام ودرود میفرستم .
شما هم دوست گرامی با افتخاری بزرگ در وبسایت روستای بازگر لینگ شدی برایت بهترینها را ارزومندم موفق وسرفراز باشید..

سلام و خسته نباشی خدمت شما دوست عریر
از ابراز محبت شما به مردم روستای بونجی بسیار خوشحال و سباسگزارم . وبنده به نمایندگی مردم بونجی در دنیای مجازی به تمام مردم بازگر عرض سلام و ادب دارم .
موفق و سربلند باشید و باز هم منتظر حضور سبز شما هستیم

محمودزره زاده جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:25 ب.ظ http://mahmoudzerehe.blogfa.com/

باسلام وخسته نباشید.وبلاگ بسیارخوبی دراید امیدوارم موفق باشی.بنده بعنوان یک بیابانی برخودمیبالم که سیریک چنین جوانان روشنفکری مثل شما دارد.ضمنا وبلاگت را لینک نمودم تا پیوندی باشد بین بیابان زمین

با سلام و درود فراوان به شما استاد عزیز
از اینکه ما را لایق دانستید و سری به ما زدید باعث افتخار ماست و بنده شما را هم با افتخار لینک کردم
موفق و بیروز سربلند با شید بار هم منتظر حضور شما هستیم استاد گرامی

رحمـــــــــــــــــتی سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ http://m-rahmati.blogfa.com

خدمت شما دوست عزیز و زیبا کلام سلام عرض میکنم و امیدوارم در ادامه راهتان موفق باشید.من فقط یک بار لطف الهی نصیبم گردید و تونستم بونجی و مردمان مهربانش را از نزدیک زیارت کنم به امید دیدار دوباره: بنده با موضوع
ســــــــــــرزه خاک پاکم بروزم در انتظار حضور سبزتان هستم
http://m-rahmati.blogfa.com

سلام و خسته نباشید خدمت شمادوست بزرگوار
ممنونم از ابراز محبت شما نسبت به مردم بونجی
خوشحالم که وبی با نام زیبای سرزه در دنیای مجازی راه اندازی کردید امیدوزام که در کارتان موفق باشید

علی موسی ازدبی سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

سایته خوبی دارید برای شما و مردم خوب بونجی ارزوی موفقیت دارم یک سرزهی

سلام ودرود بر شما دوست محترم
نظر لطف شماست
باز هم منتظر حضور ونظرات شما هستیم
موفق باشید

murad سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ب.ظ

باسلام وادب خدمت کاربر محترم bonji.blogskyاز جنابعالی بخاطر ثبت تاریخ بونجی در وبلاک شما تشکر دارم اما قبیله های با قدمت دیرینه تری در بونجی بوده وهست جرا از انها اسمی نبرده اید جنابعالی قبل از ثبت وبلاک باید تحقیق بیشترى کنید بعدا دست به جنین عملی بزنید شما حق بسیاری از قبایل رازیر با کداشته اید که حتی بیش از 90درصد خاک بونجی را تصرف دارند .افرادی که شما نام برده اید حتی بعض هاشون زنده هستند .افرادی که به شما اطلاعات میدهند افراد کم اطلاعی هستند لطفا باافراد اکاه تری ارتباط داشته باشید تا تاریخ بونجی با حقیقت منتشر شود به امید موفقیت شما .به راهتان ادامه دهید

باسلام و عرض ادب خدمت دوست عزیز و محترم
از اینکه به وبلاگ خودتان سر زدید و اظهار نظر کردید بی نهایت ممنونم و خوشهالم که مواردی را متذکر شدید ولی بهتر بود اسم ان قبیله یا قبایلی که ما نام نبرده ایم را ذکر می کردید تا ما در مطلب اضافه می کردیم.اما امیدوارم که در نظر بعدی اسم این قبیله که به قول شما نود در صد خاک بونجی را در تصرف دارند را نام ببرید بس منتظر نظر بعدی و همکاری بیشتر شما دوست عزیز هستم . ما به کمک شما دوستان برای هر چه بهتر معرفی کردن بونجی نیاز مبرم داریم.
موفق وبیروز باشید.

آریانپور یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ق.ظ

موفق وسربلند باشید

ج رشیدی بانجی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:24 ب.ظ

امیدوارم در ادامه رهتان موفق وسربلند وپیروز باشید

سلام بر (ج )رشیدی بانجی عزیز

ازاینکه قدم رنجه کردید و برای اولین بار تشریف اوردید مسرورم
امیدوارم بنده را در این راه یاری دهید.وبلاگ بونجی متعلق به همه شماست.
باور کن با دیدن کامنت شما بی نهایت خوشحالم و فقط به عشق شما دوستان و فامیل کارم را ادامه می دهم.
موفقیت شما در همه امورات زندگی ارزوی من است.
منتظر بیان شیوایتان و قلم بی همتایتان هستم .

ح_رحمی زیی چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ق.ظ

سلام _امیدوارم قدمهایت استوار _راهت سبزوهدفت سرفرازی مردمان بانجی _حرفی دردلم هست بکذاربکویم _لاله ای میان ما هست بکذارببویم_نکذارید جوانان به اعتیادکشیده شوند همه ازیک خانواده هستیم _موفقیت ازآن ماست باهم باشیم همیشه بیروزیم _بیروزوسربلند باشید‏

ش_بونجی چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام خسته نباشیدبرایتان آرزوی موفقیت میکنم راهی که دربیش دارید سخت است مباداسختی راه شمارا مایوس کند بیروزباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد